Nog niet weg, maar... - Reisverslag uit Kleef, Duitsland van Leo Pas - WaarBenJij.nu Nog niet weg, maar... - Reisverslag uit Kleef, Duitsland van Leo Pas - WaarBenJij.nu

Nog niet weg, maar...

Blijf op de hoogte en volg Leo

01 Maart 2020 | Duitsland, Kleef

Vanochtend tijdens ons Duits ontbijtje sneed ik een beschuitje aan. Dat ding brak vervolgens op de wijze zoals je op de foto ziet. Het viel me op dat het beschuitje perfect onze voorgenomen DSA-route verbeeldde. Kijk maar mee op de kaart. Vanuit Atlanta (waar we donderdagmiddag naar toe vliegen), midden boven op de beschuit, rijden we richting de Missisippi, westwaarts dus, om daarna richting Zuid naar New Orleans te gaan. Vandaar weer oostwaarts langs de Golf van Mexico richting Florida. Om van daaruit langs de Atlantische kust weer noordwaarts te rijden op weg naar Charleston, South Carolina. En als laatste rijden we van daaruit weer richting beginpunt, Atlanta. Daarmee is de beschuit, zoals je ziet, weer mooi halfrond. Vooral de uitstulping die op de beschuit Florida representeert is goed getroffen!

Je zou zeggen: met zo'n voorteken kan er niets meer mis gaan.


  • 02 Maart 2020 - 08:14

    Theo:

    Leo, zo'n beschuitje, je zou er bijna (bij)gelovig van worden!
    grpet jullie beiden.

  • 02 Maart 2020 - 14:24

    Joseline:

    Nou Leo en Christel, dat belooft wat. Met zo'n voorteken wordt het ast een geslaagde reis!

  • 03 Maart 2020 - 17:52

    Lia En Ted:

    Hello Leo en Christel, daar staan we van te kijken: Leo - zo nemen we aan - die plots vertrouwt op bovennatuurlijke tekenen. Maar we geloven (boven)natuurlijk wel dat jullie reis begeleid zal zijn door goede geesten - daar zorgen mogelijk de indianen wel voor, door wier gebied jullie zullen moeten reizen. Laten we allereerst hopen dat Super Tuesday goed - wij gaan voor Bernie - gaat uitvallen, dat lijkt ons een mooi begin twee dagen vóór jullie trip. Take care!

  • 03 Maart 2020 - 18:29

    Leo Van De Pas:

    Ik begrijp je verbazing Ted. Maar als iets waar ik principieel op tegen bent, toch eens goed uitkomt, vind ik het niet zo'n probleem om mijn principes, maar dan maar voor even, los te laten... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo

Christel en ik reizen naar en in het Zuid-Oosten van de USA, die ik voor de gelegenheid (ivm de actuele politieke situatie) omdoop in DSA: Divided States of America. De profielfoto maakte ik tijdens onze vorige USA-reis, 10 jaar geleden, in het MOMA in New York.

Actief sinds 28 Feb. 2020
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 2121

Voorgaande reizen:

05 Maart 2020 - 04 April 2020

ChristeLeo in the Divided States of America

Landen bezocht: